لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور  

فولاد هرمزگان پیروز شد ، آیندگان در زنجان مساوی کرد 



درهفته دهم مسابقات ليگ دسته اول فوتسال باشگاه های كشور دو نماینده هرمزگان با حریفان خود به رقابت پرداختند.  تیم فولاد هرمزگان در سالن فجر بندرعباس به دیدار فولاد زرند ايرانيان کرمان رفت و تیم آیندگان هرمزگان در زنجان به دیدار اسپیناس این شهر رفت. 
به گزارش صبح ساحل، از گروه اول این رقابت ها تیم فولاد هرمزگان در خانه از تیم فولاد زرند كرمان میزبانی کرد. فولاد که در هفته هشتم  در یک بازی خانگی تیم شهید ستاری قرچک را دو بریک شکست داد بود در هفته نهم استراحت داشت و با یک آمادگی کامل به مصاف همنام کرمانی خود رفت. 
فولاد که  تا پایان هفته نهم با ۱۰ امتیاز در مکان چهارم جدول رده‌بندی ایستاده بود و  تیم فولاد زرند ايرانيان با ۱۴ امتیاز در مکان دوم قرار داشت.‌ قرمزپوشان فولاد هرمزگان بازی را خوب شروع کردند و در کمتر از ۷ دقیقه توسط آرش دهقانی و متین قادری به دو گل دست یافتند. 
شاگردان عباس روزپیکر در این نیمه می توانستند تعداد گل های زده خود را بیشتر کنند اما این اتفاق نیفتاد تا بازی در نیمه اول دو بر صفر به سود نماینده هرمزگان به پایان برسد.‌ در نیمه دوم هم شاهد یک گل برای قرمزپوشان فولاد هرمزگان بودیم و امیر رضا خون جهان برای بار سوم دروازه فولاد زرند ايرانيان را باز کرد تا این دیدار با نتیجه سه بر صفر به سود فولاد هرمزگان به پایان برسد. 
در این بازی برای فولاد هرمزگان مهران پایدار،  مجید احمدی، احسان برتیا،  امیر رضا خون جهان،  متین قادری،  عارف محمدی،  سینا احمد یان پور، امیرحسین ماکیانی،  آرش دهقانی،  سبحان شراعی،  عارف شبانگرد و محمد خرم با هدایت عباس روزپیکر بازی کردند.  از حواشی این بازی از کار افتادن اسکوربرد سالن فجر بود و تیم فولاد زرند نسبت به این موضوع اعتراض داشتند و چند دقیقه ای بازی متوقف شد. نماینده هرمزگان با این پیروزی ۱۳ امتیازی شد و در همان مکان چهارم جدول رده‌بندی ایستاد. در سایر نتایج این گروه تیم نماسازان ساحل آبادان دو بریک مغلوب تیم شهید ستاری قرچک شد. 
عقاب نیرو هوایی تبریز ۹ بر سه شهدا چوار ۶۵ ایلام را شکست داد. تیم  خانه صنعت کرمانشاه در این هفته استراحت داشت. فولاد هرمزگان در گروه اول با تیم های فولاد زرند ایرانیان ،نماسازان ساحل آبادان ، شهید ستاری قرچک،  عقاب نیرو هوایی تبریز، شهدا چوار ۶۵ ایلام و خانه صنعت کرمانشاه هم گروه است. 
    
   فولاد هرمزگان پیروز شد ، آیندگان در زنجان مساوی کرد 
   
تیم  آیندگان دیگر نماینده هرمزگان در هشتمین دیدار خود در لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور مهمان اسپیناس زنجان بود. این دیدار از هفته هشتم لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور در سالن کارگران زنجان برگزار شد. تا پایان هفته هفتم تیم اسپیناس زنجان با کسب ۸ امتیاز در رده چهارم و تیم آیندگان هرمزگان با کسب ۷ امتیاز در رده پنجم جدول گروه سوم قرار داشتند.
شاگردان هادی بزوال در تیم آیندگان با به نمایش گذاشتند بازی زیبا در نیمه اول با دو گل محمد رضا دهقانی و محمد رضا آبروشن از حریف خودش جلو افتاد و این برتری را تا پایان نیمه نخست هم ادامه دادند. در نیمه دوم این تیم اسپیناس زنجان بود که بهتر کار کرد و موفق شد دو گل خورده نیمه اول را جبران کند. حسن محمدی و میلاد رمضانی برای تیم زنجانی گلزنی کردند. آیندگان با این تساوی ۸ امتیازی شد ودر مکان ششم جدول رده بندی قرار گرفت. در این بازی برای تیم آیندگان هرمزگان مهرداد خانه داری، محمد رسولی، محمد بنی اسدی،  سینا بخشی،  حامد زرجام،  علی صابری، حسن سپهری، رضاسالاری، محمدرضا دهقانی، محمد امین سالاری، محمد رضا آبروشن و حسین رحیمی با هدایت هادی بزوال بازی کردند.
آیندگان پنج شنبه نهم اردیبهشت ماه در خانه میزبان شاهین کرمانشاه می باشد. در سایر دیدارهای این گروه ایرالکو اراک چهار بر دو مغلوب سفیر گفتمان تهران شد. شاهین کرمانشاه سه بر یک مبل کریمی البرز را از پیش رو برداشت. 
تیم آیندگان هرمزگان در گروه سوم با تيم های ایرالکو اراک ،  سفیر گفتمان تهران ،  شاهین کرمانشاه  مبل کریمی البرز صفر و  اسپیناس زنجان هم گروه است.  لیگ دسته اول فوتسال کشور با حضور ۲۶ تیم در چهار گروه پيگيری و از هر گروه دو تیم جواز حضور در مرحله بعد را کسب می‌کنند. مرحله اول اين رقابت ها ٢٧ اردیبهشت ماه سال جاری به پایان می رسد. مرحله دوم این رقابت ها نیز در دو گروه چهارتیمی برگزار خواهد شد و در نهایت از هر گروه یک تیم به لیگ برتر صعود خواهد کرد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها